ماجرای حواشی مربوط به مجسمه عجیب در مشهد 
کد خبر: ۲۷۴۶۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 March 22    -    ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
دبیر جشنواره هنرهای شهرداری مشهد مقدس گفت: المان «رنج‌های مادرانه» از نوروز سال ۱۳۹۶ در میدان جانباز نصب بوده و تاکنون بازخوردهای مردمی خوبی هم داشته است.
تصویری از یکی از المان‌های نوروزی شهر مشهد در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد و افراد زیادی نسبت به نصب این المان  در میدان جانباز مشهد عکس‌العمل نشان داده‌اند، علی مسفاری دبیر جشنواره هنرهای شهرداری مشهد اظهار داشت: المان «رنج‌های مادرانه» از نوروز سال ۱۳۹۶ در میدان جانباز نصب بوده و تاکنون بازخوردهای مردمی خوبی هم داشته است.
 
ماجرای حواشی مربوط به مجسمه عجیب در مشهد 
 
مسافری  با اشاره به حواشی مطرح شده در این زمینه اظهار کرد: المان «رنج‌های مادرانه»، یکی از آثار منتخب ارائه شده از سوی هنرمندان به جشنواره استقبال از بهار سال ۱۳۹۶ است.
 
وی با بیان اینکه یکی از محورهای استقبال از بهار سال ۹۶، توجه به خاطرات ماندگار و نوستالژیک بوده، گفت: قطعا افرادی که امروز دوران میان‌سالی را پشت سر می‌گذارند، با چنین صحنه‌هایی، آشنا بوده و خاطرات بسیاری برای آنها زنده می‌شود.
 
دبیر جشنواره هنرهای شهری شهرداری مشهد مقدس افزود: لذت و شور و نشاط در چهره مادر و فرزند، نشان از شوخ‌طبعی و بیانگر تلاش مادران برای تربیت فرزندان، حین کار و تلاش دارد.
 
مسافری تصریح کرد: این المان که در نوروز سال ۱۳۹۶ در میدان جانباز نصب شده، تاکنون بازخوردهای مردمی خوبی هم داشته و نصب و جانمایی آن مربوط به امسال نیست.
 
به نظر می‌رسد شهرداری مشهد نسبت به جانمایی این اثر باید تجدیدنظر می‌کرد البته عده‌ای در فضای مجازی نیز به دنبال شیطنت هستند و از این المان که مربوط به سال ۹۶ است سوء استفاده ابزاری کرده‌اند.
تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
0
0
این المان چندین سال در میدان جانباز نصب است و یاد آور تلاش های مادرهای روستاها همزمان با پرورش چندین فرزند است. تلاش و همت مادران بسیاری از دهه شصتی ها باید الگوی زنان و دختران این زمان باشد. البته شکل و ظاهر کارها فرق کرده اما تلاش و سختکوشی هرگز قدیمی نمی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار